کمد و ویترین

هر وقت وارد خانه خود می شوید ، اولین چیزی که بیشترین توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟ آیا ویترین است؟ خوب ، کاملاً درک شده است که ویترین دکوراسیون منزل یکی از چیزهای جذاب است که توجه ما را به غیر از هر چیز دیگری جلب می کند.امروزه طیف گسترده ای از طرح های ویترین موجود است که می تواند زیبایی و ظرافت را به ایده های دکوراسیون منزل شما اضافه کند. از تزئین اتاق سالن خود گرفته تا اتاق خواب ،می توان از آنها استفاده کرد.شرکت صنایع حشمت چوب علاوه بر تولید چهارچوب درب چوبی اقدام به تولید انواع کمد ویترین هم نموده است.

آشنایی با کمد و ویترین

کمد وسیله ای است که برای خانه ها خیلی اهمیت دارد و جزو وسایل ضروری و مورد نیاز است.در بعضی خانه ها در طی مراحل ساخت خانه جای کمد از قبل جاسازی شده و میتوان از کمد های پیش ساخته استفاده کرد. استفاده از کمد های فلزی در خانه ها به علت نداشتن جلوه مورد استفاده قرار نمیگیرد و از آن برای اداره ها استفاده میشود.اکنون در اکثر خانه ها ازکمد ساخت جدید استفاده می کنند که در جنس های مختلف و با توجه به سایز مورد نظر طراحی و ساخته میشود. طراحی کمد ها به گونه ای است که از کمد برای جا دادن لباس، کیف، کفش و رختخواب ها استفاده میشود حتی در بضی از منازل درون کمد ها گاو صندوق قرار میدهند.اگر در خانه ها کمد وجود نداشته باشد نظم وجود نخواهد داشت چون این کمد است که تمام وسایل اضافی که موجب به هم ریختگی درون خانه می شود را درون خود جای می دهد.کمد های دیواری را به صورت مجزا در دو قسمت بالا و پایین می سازند قسمت بالا کوتاهتر و قسمت پایین بزرگتر است. در قسمت بالا وسایلی که کمتر مورد نیاز است قرار داده می شود وبرای قسمت پایین طراحی به گونه های مختلف انجام می شود بسته به نوع مصرف. برخی از کمد ها طبقه بندی می شوند برای جای گذاری راحت تر لباس ها، کیف و… برخی طراحی میشوند برای جا گذاری رختخواب و وسایل بزرگتر مانند جاروبرقی. نمونه دیگری از کمد ها هستند که قسمت هایی درون آنها ساخته میشوند که قابلیت جابه جایی دارند مانند ساختن میز برای کامپیوتر و چرخ خیاطی به صورتی که وقتی مورد نیاز است به بیرون کشیده می شود و در صورت عدم استفاده به داخل برگرداننده می شود.درون کمد ها کشو ها و ویترین ها نیز ساخته می شود. کشو های برای وسایل کوچکتر مانند جوراب، روسری، کلاه و … استفاده می شود و درون ویترین ها می توان وسایل تزئینی قرار داد.کمد هایی نیز ساخته می شوند که به عنوان کتابخانه از آنها اتفاده می شود که درون آنها انواع کتاب و حتی وسایل تزئینی نیز می توان قرار داد. قفل ها و دستگیره و دسته های مورد استفاده در کمد از جنس های مختلف ساخته می  شود.ما در صنایع چوب حشمت بهترین و به روز ترین کمد ها را طبق سفترش مشتری تولید می کنیم.

انواع طرح های ویترین

ویترین دیواری

یکی از طراحی های بسیار جالب که می توان تلویزیون ، سیستم موسیقی ، کتاب و .. را در این ویترین نگه داشت. نه فقط کتاب و موارد دیگر ، می توانید گلدان های گل و فانوس های سبک قدیمی خود را در آن نگه دارید تا زیبایی آن به نظر برسد!

ویترین سبک معاصر

طراحی ویترین سبک مدرن در اتاق سالن بسیار زیبا و در عین حال ساده است. اصولاً در این طرح یک قفسه نازک ساده به سبک شناور وجود دارد که روی دیوار قرار می گیرد. برای افزودن زیبایی به این طرح ، یک ایده خیره‌کننده دیگر هم وجود دارد ، یعنی یک میز نازک و بلند و باریک در زیر این ویترین اضافه کنید تا وسایل ضروری را روی میز نگه دارید! این طراحی حداقل دارای زیبایی و ظرافت مقاومت ناپذیر است! ساده ، جمع و جور و در عین حال ظریف ، چه چیز دیگری برای تزئین اتاق سالن خود نیاز دارید؟

ویترین فانتزی

امروزه ، طرح های فانتزی کاملاً بر این روند حاکم هستند. شما می توانید مطابق با نقاشی های سالن ، ترکیب های رنگی را انتخاب کنید. با این حال ، یکی از ترکیب رنگ های مرسوم در طراحی ویترین فانتزی ، سیاه و سفید به همراه کار آینه ای است که باعث می شود جلوه ای باشکوه داشته باشد!

 ویترین چوبی

یکی دیگر از طرح های محبوب و شگفت انگیز برای خانواده های مدرن ، ویترین سبک چوبی در سه سطح است تا دکوراسیون منزل شما خیره کننده و زیبا به نظر برسد. البته ، این یک طراحی ساده است ، اما بدون تردید ، این یک نوع ویترین است که ظریف و درجه یک است و می تواند برای نگهداری گلدان های گل ، LED ، سیستم موسیقی ، کتاب و سایر وسایل تزئینی خانگی استفاده شود. بنابراین ، این بار ، شما باید این سبک چوبی را انتخاب کنید که اتاق سالن شما را شگفت انگیز جلوه دهد.برای استفاده از کل دیوار اتاق سالن شما ، به طور خاص در جایی که تلویزیون در آن نگهداری می شود ، این طراحی چوبی در فضای دیوار یک انتخاب عالی خواهد بود! در این ایده دکوراسیون منزل ، تمام دیوار به زیبایی با قفسه های چوبی و کابینت پوشانده می شود تا آن را به یک قاب ویترین تبدیل کند! می توانید تمام وسایل ضروری را در کابینت ها و قفسه های ساخته شده از کارهای چوبی به همراه تلویزیون LED خود در مرکز نگه دارید.

 ویترین ساده

سادگی در ویترین هرگز نمی تواند از روند خارج شود. در طراحی ساده ، اساساً دو سطح میز به همراه کابینت وجود دارد که می تواند به راحتی تلویزیون ، سیستم موسیقی و سایر دستگاه ها و مواردی را که می خواهید در ویترین خود داشته باشید ، در خود جای دهد. این طراحی ویترین ساده اما خیره کننده ، واقعاً ایده ای مسحور کننده است که اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را طراحی کنید ، باید انتخاب کنید.

 ویترین شیشه ای

برای اینکه دکوراسیون منزل شما خیره کننده و جالب به نظر برسد ، الگوی ویترینی شیشه ای شیک ایده ای کاملاً ایده آل برای کنار هم قرار گرفتن است! علاوه بر روند طراحی ویترین های چوبی ، این نوع از شیشه و طراحی است که باعث می شود هر اتاق کسل کننده و کسل کننده ای جذاب و زیبا به نظر برسد.

قیمت کمد و ویترین اصفهان

همانطورکه دیدید می توانید با طرح های مرسوم ،  طبق مد روز طرح های مدنظر خود را پیدا و استفاده کنید که می تواند ترکیبی از قفسه ها ، کابینت و بلوک های مربع شکل برای نگه داشتن وسایل عتیقه ، کتاب و سایر موارد ضروری باشد فقط کافی است از رنگ های خسته کننده در طرح های ویترین خلاص شوید زیرا این روزها تنوع شگفت انگیزی از گزینه های رنگ کنتراست به دست آمده است.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.