درب ورودی ساختمان اصفهان

شرکت حشمت چوب با هدف نوآوری در تولید انواع درب های ورودی ساختمان در اصفهان به صورت حرفه ای فعالیت میکند این شرکت با 50 سال سابقه کاری با توجه به سلیقه مشتریان خود با قیمت مناسب فعال می باشد و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان به کار می برد. تمامی درب های مجموعه با بهترین کیفیت تولید شده است. درب اغلب کانون یک نمای بیرونی منزل است  یک درب اولین چیزی است که میهمانان هنگام ورود می بینند ، و هم چنین آخرین چیزی است که آنها پس از ترک منزل می بینند ، و روزانه از طریق ارسال نامه بازدید می شود. قیمت درب ها با توجه به مدل درب و روکش و رنگ کاری و نوع متریال مصرفی تعیین می شود. شما می توانید برای سفارش محصول خود با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

آشنایی با درب ورودی ساختمان

این درب از اصلی ترین قسمت های زیبایی دکوراسیون خارجی یک خانه می باشد مهم نیست که درب یک منزل مسکونی باشد یا درب یک ساختمان اداری و تجاری باید روی کیفیت و زیبایی درب ورودی بسیار دقت شود. و به غیر از این که بر دکوراسیون خارجی ساختمان تاثیر می گذارد در زیبایی کوچه و محلی که ساختمان در آن قرار دارد نیز تاثیر گذار است. مدل های خلاقانه برای درب اصلی ساختمان تصویری فوق العاده ای از منزل خود در ذهن دیگران برجای می گذارد. اکثر طراحان دکوراسیون معتقدند که نمای درب اصلی ساختمان از مهم ترین آیتم های دکوراسیون می باشد. درب اصلی ساختمان براساس جنس اولیه که در آن به کار برده می شود به چند دسته تقسیم می شود.

  • درب ساختمان فلزی
  • درب  ساختمان چوبی
  • درب  ساختمان فایبرگلاس
  • درب ساختمان شیشه ای

ویژگی های درب ساختمان اصفهان

از مهمترین اجزای نمای یک ساختمان می توان به درب ورودی آن اشاره کرد که جلوه ای زیبا  و خاص به ساختمان می دهد . این درب علاوه بر زیبایی باید دارای استحکام قابل قبولی باشد . زیرا قسمت بیرونی این درب در معرض تابش مستقیم نور خورشید در طول روز و همچنین در معرض بارش باران و برف و هوای سرد می باشد . درب ورودی ساختمان بسته به جای قرارگیری می تواند صورت تمام چوب و یا تلفیقی از چوب و شیشه باشد که هرکدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. این درب ها اصولا به صورت یک لنگه یا دو لنگه ( بسته به ابعاد ورودی) اجرا می شود . برای نصب و اجرای این در نیاز به یک چهار چوب آن هم به صورت چوبی می باشد تا این در زیبایی خود را به نحو احسن نشان دهد .

چوب مناسب برای ساخت درب ورودی

چوب به کار رفته در ساخت و تولید این درب ها اصولا از جنس چوب چنار و گردو می باشد و می تواند به صورت تمام چوب گردو و یا تمام چوب چنار استفاده شود و یا در مواردی به صورت تلفیقی از چوب گردو و چنار استفاده می شود . استفاده همزمان از چوب گردو و چنار به علت تیره و روشن بودن این نوع چوب جلوه و جذابیت خاصی را به طرح می دهد. پس از ساخت و نصب درب نوبت به رنگ کردن می رسد که از مراحل بسیار مهم می باشد زیرا می تواند به زیبایی آن بیفزاید و طول عمر درب را بهبود بخشد. همچنین نکته قابل اهمیت دیگر استفاده از یراق آلات با کیفیت و درجه یک می باشد. زیرا این در به عنوان در اصلی هر روز محل رفت و آمد ساکنین ساختمان می باسد. و استفاده از متریال ضعیف در هر بخش چه ساخت ، چه رنگ و چه یراق آلات باعث عدم رضایت و راحتی در دراز مدت می باشد .

حشمت چوب متخصص در ساخت درب چوبی اصفهان می باشد.