درب های سنتی

شرکت حشمت چوب در تولید انواع درب های چوبی سنتی به صورت کاملا حرفه ای و متنوع در طرح های مختلف با تضمین کیفیت و هزینه بسیار مناسب فعالیت می کند یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم برای شرکت حشمت چوب جلب رضایت مشتری بوده و تضمین کیفیت و رضایت مشتری جز الویت های این مجموعه می باشد.این درب ها یکی از زیباترین درب ها می باشد، مانند درب های ورودی که در قدیم  برای خانه ها استفاده می کردند، درب های مساجد و ویلاها و هتل های سنتی می باشند. این درها در زمان گذشته جلوه ای زیبا به خانه ها و کاخ ها و باغ های آن زمان می داد . امروزه از این درب ها که به صورت سنتی می باشند به عنوان درب اتاق و حتی درب اصلی ساختمان برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند که این کار زیبایی خاصی را به فضا می دهد. چوب گردو و چوب راش از جمله بهترین انواع چوب برای درب چوبی ساختمان اصفهان و پنجره می باشد ، که به کاربردن چوب گردو در ساخت درهای چوبی سنتی به دلیل مقاومت بالا و ماندگاری بالا بسیار مناسب تر است.یک درب جلو سنتی می تواند ظاهر کل خانه شما را تغییر دهد و در عین حال مزایای امنیتی اساسی را نیز فراهم کند. از طرح های کلاسیک گرفته تا سبک های کلبه ای جذاب ، ما الهام بخشی از سبک عالی برای افزایش جذابیت درب خود را در اختیار شما قرار می دهیم.انتخاب یک طراحی درب جلو سنتی برای خانه دوره ای یکی از مهمترین عناصر نوسازی خانه است: این یک احساس مهم اول را ایجاد می کند و در عین حال خانه شما را از دنیای خارج نیز محافظت می کند.اگر می خواهید خانه شما کاملاً محکم باشد ، نقاشی درب جلو خود را به رنگی قوی و روشن مانند آبی کبالت ، قرمزهای غنی یا زرد روشن مطمئناً جذابیت مهار منزل شما را افزایش می دهد. از رنگی استفاده کنید که نه تنها فضای خانه شما را تکمیل کند بلکه سبک داخلی شما را نیز منعکس می کند تا هماهنگی بین داخل و بیرون ایجاد شود.ما به شما در این راه کمک می کنیم.

آشنایی با درب های سنتی

درها وقتی بسته می شوند ، تمایل به ایجاد کنجکاوی زیادی دارند. مردم تمایل دارند که تعجب می کنند که دقیقاً در پشت آن درهای بسته چیست و در چه دنیایی باز خواهد شد. بر اساس سبک و طراحی درب ، سطح کنجکاوی بالا می رود. یک درب ساده و ساده به نظر می رسد کنجکاوی زیادی را در ذهن بازدید کنندگان ایجاد نمی کند اما یک درب حک شده به زیبایی مرتباً توجه زیادی را از بینندگان آن جلب می کند.هنگام بازدید از خانه ، اولین چیزی که شخص با آن روبرو می شوید ، درب است. از این رو ، تا حد زیادی ، درها به هویت خانه ما تبدیل شده اند. ما نمی توانیم خانه ای را بدون درب تصور کنیم. درهای مختلفی وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید ، مدرن ، سنتی ، معاصر و غیره.

انواع طرح درب های سنتی

حک شده های پیچیده

درهای چوبی زیادی را می بینیم که روی آنها حک شده های پیچیده ای وجود دارد. این حکاکی ها بلافاصله ما را به دوران دیگری منتقل می کنند. عصری از زیبایی ، لطف و میراث غنی هندی. این درپوش ها و حکاکی های چوبی هنوز هم برای اکثر خانه های هندی انتخاب محبوب است. این غنای فرهنگ را به تصویر می کشد.می توانید یک حکاکی چوبی را انتخاب کنید که دکوراسیون مدرن را نیز تعریف کند. همچنین می توان دیوارهای جانبی را با چوب پوشانده و حکاکی های پیچیده ای را نیز می توان روی آنها انجام داد تا دکوراسیون درب را هماهنگ کند.

احساس مذهبی

بسیاری از درهای سنتی دارای نقاشی های پیچیده و یا جزئیات کاری از یک خدای مذهبی هستند. مطمئناً میهمان شما از این در ورودی که با چنین نقاشی های مذهبی و استادانه ای پیچیده روبرو است.

درب چند پانل

یکی دیگر از رایج ترین طراحی های درب سنتی شامل درب پانل است. این درها هستند که دارای قالب های چندگانه یا پانل هستند. این یک طراحی پیچیده نیست بلکه مطمئناً برای ایجاد یک چهره ماندگار در ذهن کسی که به خانه می رود ایجاد می کند.به جای طراحی معمول پانل ساده ، این گزینه را دارید که با دکور بازی کنید. هر تابلو می تواند از طرح های مختلفی روی آن و یا ظاهر راه راه برای برجسته تر کردن ظاهر درب داشته باشد.

طراحی برگ طلایی

برای کسانی که ترجیح نمی دهند جزئیات پیچیده ای را بر روی درب چوبی خود داشته باشند ، با این وجود هنوز هم دوست دارند که برخی از آثار هنری بتوانند به نقوش سنتی بروند. این نقوش روی درب مزین شده و به برگهای طلا شبیه هستند.این درها جلوه ای سنتی به همراه زیبایی آن ایجاد می کنند. برای تکمیل بیشتر درب ، می توانید طرفین درب را با طرح الگوی گلدار تهیه کنید. زنگ ساخته شده از برنجی که در آن طرف درب آویزان شده است تا ظاهر را تکمیل کند. طراحی برگ طلای می تواند به روش های مختلفی انجام شود که بر اساس چگونگی ظاهر خیره کننده یا ظریف شما به دنبال آن هستید.

نقوش

اگر می خواهید خانه خود را با ظاهری خیره کننده و زیبا جلوه دهید ، نقوش گزینه های مناسب هستند. درب پشتی و درب جلو همراه با برخی از تزئینات تزئینی نمای سنتی و زیبایی را ارائه می دهد. درب جلو بیشتر به عنوان هدف زینتی استفاده می شود در حالی که درب پشتی ورودی یک قطعه چوبی محکم است.روی درب جلو می توانید درج فلزی انواع حک شده های مختلف مانند نیلوفر آبی داشته باشید. برای تکمیل نمای درب ، می توانید نیمی از طرفین درب ها نیز به عنوان کرکره داشته باشید.