کابینت تمام چوب اصفهان

شرکت حشمت چوب علاوه بر ساخت درب های سنتی چوبی و درب آپارتمان چوبی این بار با نوآوری در ساخت انواع کابینت های تمام چوب در اصفهان با هدف کسب رضایت مشتریان و تضمین کیفیت و هزینه بسیار مناسب سعی داشته تا با توجه به سلیقه مشتریان بهترین کابینت ها را برای مشتریان خود تولید کند.اکثر متخصصان دکوراسیون داخلی اشپزخانه را مهم ترین بخش می دانند. و کابینت اولین قسمتی است که در  دکوراسیون آشپزخانه تاثیر می گذارد. با انتخاب کابینت زیبا که با هماهنگی بیشتر با وسایل و دکوراسیون داخلی خانه دارد می توان فضای دلنشینی به خانه خود بدهید. یکی از لوکس ترین کابینت های که می توان انتخاب کرد کابینت های چوبی است که باعث زیباتر شدن دکوراسیون خانه شما می شود. و خانه شما را به یک محیط رویایی و با شکوه تبدیل می کند.کابینت وسیله ای است که مورد نیاز آشپزخانه میباشد و زیباترین کابینت، کابینتی است که از جنس چوب باشد. اگر کابینت چوبی باشد آشپزخانه را زنده و سرحال نشان میدهد.هنگامی که کابینت آشپزخانه چوبی جدید را نصب می کنید ، شما فقط کابینت قدیمی را با جدید جایگزین نمی کنید. شما در حال ایجاد محیطی گرم ، جذاب ، دوستانه ، باز و شیک هستید.کابینت های چوبی باعث ایجاد گرمی فوری به آشپزخانه می شوند و فضایی را برای شما فراهم می کنند که با افتخار از آن لذت ببرید. با داشتن طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و طراحی ، به دست آوردن آشپزخانه رویایی شما لازم نیست چیزی باشد که شما فقط تصور کنید. این می تواند واقعیت شما باشد.

آشنایی با کابینت های تمام چوب

دکوراسیون آشپزخانه برای خانم های خانه بسیار مهم است چرا که بیشترین زمانی که از روز در آن سپری می کنند آشپزخانه می باشد. از سوی دیگر به خاطر این که غذا در آشپزخانه طبخ و نگهداری می شود برای همه اعضای خانه بسیار مهم است که محیطی تمیز و زیبا باشد. در آشپزخانه ها از دو طبقه کابینت استفاده میشود که داری فاصله گذاری میباشد. طبقه بالا دارای عمق کمتری نسبت به طبقه پایین کابینت است و معمولا از طبقات بالا برای ظروفی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده میشود و طبقات پایین به علت دسترسی راحت تر برای ظروف دم دستی و آنهایی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و باید عمق آن زیاد باشد چون قابلمه ها و وسایل برقی اکثرا در این مکان ها نگهداری میشوند.

نصب کابینت های تمام چوب در اصفهان

در مراحل نصب کابینت های آشپزخانه باید جایگاه های گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی را خالی بگذارند و معمولا در کنار جای خای گاز پیش کشوهایی تعبیه میشود هر هر طبقه آن برای وسایل به خصوصی به کار میرود. این کشوها را قسمت بندی میکنند تا انواع قاشق ، چنگال و… را درون آنها قرار دهند و این قسمت بندی باعث نظم در کشو ها میشود.در بعضی آشپزخانه ها که در قسمت سه گوش واقع میشوند، کابینت های قابل نصب درسه گوش ها را طوری طراحی میکنند که داخل آن چرخشی باشد تا بتوان وسایل را به راحتی در آن جای داد و به راحتی از آن خارج کرد. هر گونه ادویه جات، سبزی جات، مواد خشک و حتی ظروف را می توان درون این کابینت ها قرار داد.امروزه به علت پایین بودن متراژ خانه ها به اجبار آشپزخانه ها نیز کوچک طراحی و ساخته میشوند در این صورت در بیشتر فضا ها به جای ساختن کابینت های دو طبقه از طراحی کابینت ها به صورت کمدی کمک می گیرند و انها را سرتاسری نصب می کنند و بعضی از کابینت ها را به گونه ای می سازند که ممکن است حتی درون انها تی و جارو دستی و حتی جاروبرقی نیز به راحتی درون ان جا داه شود.کابینت ها را در طیف رنگ های وسیعی طراحی و می سازند از جمله این زنگ ها قهوه ای، فندقی، سفید، مشکی، رنگ طبیعی چوب و

ویژگی کابینت های تمام چوب

آیا توجه کرده اید که به نظر می رسد مردم همیشه در یک آشپزخانه جمع می شوند؟ یک آشپزخانه فقط برای نگهداری و تهیه غذا نیست ، مکانی برای گرد هم آمدن ، اشتراک گذاری با یکدیگر و استراحت است. شما می خواهید آشپزخانه شما جذاب و گرم باشد. مکانی که فوراً مردم در خانه احساس می کنند. در حالی که قطعات تزئینی زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت سبک آشپزخانه خود استفاده کنید ، در نهایت آنچه سبک و خلق و خوی آشپزخانه را تعیین می کند کابینت ها هستند.از آنجا که آنها وسایلی هستند که بیشتر در آشپزخانه دیده می شوند ، آنها مانند یک فرش خوب در یک اتاق نشیمن به کانون تبدیل می شوند. کابینت های آشپزخانه آغشته به چوب در آشپزخانه های سنتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند ، اما کابینت های سفید ، خاکستری ، دو رنگ و حتی آبی در حال افزایش است. کابینت های خوش رنگ امسال حاکم بر روندها هستند و مردم در هنگام افزودن تکه های رنگ به آشپزخانه های خود ، جسور تر می شوند.

قیمت کابینت های تمام چوب اصفهان

اگر فکر می کنید که کابینت های قدیمی خود را دور بریزید ما به شما کابینت های تمام چوبی را پیشنهاد می دهیم، کابینت آشپزخانه چوبی در حال حاضر با فناوری جدید ، مقرون به صرفه تر از همیشه است.  این کابینت ها نسبت به قیمت خود به صرفه تر هستند.بالاترین کیفیت کابینت با طیف چشمگیر از سبک ها ، رنگ ها ، چوب ها ، لمینت ها ، قالب بندی ها است,برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع کابینت ها با ما تماس بگیرید.