درب آپارتمان و اتاق خواب

شرکت حشمت چوب علاوه بر ساخت درب های سنتی چوب , کابینت تمام چوب و… در ساخت انواع درب های آپارتمان و اتاق های خواب به صورت حرفه ای فعالیت دارد که به صورت متنوع و با توجه به سلیقه مشتریان با هزینه بسیار مناسب با تضمین کیفیت در کار خود کار میکند این شرکت سعی در کسب رضایت مشتریان را در الویت خود قرار داده است.جوهر یک فضا را با متعادل کردن عناصر آن به روشی هماهنگ و بصری بیرون می آوریم. دستیابی به این نتیجه جامع با فکر کردن در مورد هر قسمت از طرح شروع می شود.” اگر شما صاحب خانه خود باشید ، این تلاش ممکن است منجر به ریزش دیوار نمای مسدود و ایجاد درب های زیبا برای آپارتمان و اتاق خواب خود می شود. همه چیز در مورد “تغییرات کوچک با نتایج تغییر زندگی است”. مثل برداشتن درب غیر ضروری و ایجاد درب های زیبا و ضروری.سبک درب منزل خود را با درهای داخلی بهبود بخشید.درهای آپارتمان و اتاق خواب تا درب کمد، سبک درهای داخلی شما نقش مهمی در پیوند دادن به ظاهر کلی فضای شما دارد.درب آپارتمان نه تنها باید دنیای بیرون را از دنیای داخل خانه خود و راحتی آن جدا کند ، بلکه باید اولین تصور مناسب را نیز به شما بدهد. بازدیدکنندگان از خانه شما قبل از دیدن هر کاری که شما در فضای داخلی انجام داده اید ، درب خارجی را مشاهده می کنند. ما در ایجاد یک جلوه زیبا به شما کمک می کنیم.

آشنایی با درب آپارتمان و اتاق خواب

درب آپارتمان

درب آپارتمان فضای داخلی را از فضای خارجی جدا می کند و بین درب های اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. از روی درب آپارتمان می توان درمورد فضای داخلی اپارتمان قضاوت کرد و از استحکام بیشتری نسبت به درب های داخلی ساختمان دارد. و در کنار زیبایی که باید داشته باشد محکم و باعث آرامش افراد داخل خانه شود. درب های آپارتمان میتوان به صورت چوبی و یا فلزی باشد که درب چوبی در مقایسه با درب فلزی نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. در هنگامی که کسی در منزل نباشد درب ورودی اولین مانع برای ورود به منزل است. که امروزه انواع درب های ضد سرقت و حفاظ برای آپارتمان ها تولید شده است.

درب اتاق خواب

انتخاب درست درب اتاق خواب موجب زیباتر شدن منزل می گردد . درب اتاق را براساس دکوراسیون داخلی که اعم از کف پوش ، گچ بری، دیوارپوش ، طراحی لابی، نما ، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی واحد ها می باشد ، می توان انتخاب کرد. انتخاب درب چوبی برای اتاق خواب بسیار مناسب است چرا که هم کیفیت بالایی دارد و هم همرنگ خانه و اتاق ها می تواند باشد، می توان زیبایی خانه را بیشتر کند و قیمت مناسب تری دارد . بودجه ای که برای درب اتاق در نظر گرفته اید دومین پارامتری که در انتخاب درب باید به آن دقت کرد، که ارزان ترین نوع درب اچ دی اف و اچ پی ال می باشد اما باید کیفیت و طول عمر آنها را نیز باید درنظر بگیریم.

انواع درب های آپارتمان و اتاق خواب

درب های کشویی

به احتمال زیاد اینها را به عنوان درهای گنجه مشاهده خواهید کرد. درهای کشویی برای کمد به شما امکان دسترسی آسان به لباس و وسایل دیگر در کمد شما را می دهد ، و  هنگام باز کردن فضای شما را نیز ذخیره می کنند. اگرچه درهای کمد کشویی برای ما آشناتر است ، اما می توانید این نوع درب را در مناطق دیگر منزل خود نیز گنجانید. یک درب کشویی انبار را در نظر بگیرید تا از خانه شما بصری خود را ببندد و سبکی را در آشپزخانه شما تقویت کند.

درب فرانسه

درهای فرانسوی با شیشه های شیشه ای ، شیک و شیک سنتی و زیبایی را به فضای شما وارد می کنند تا نور از اتاق هایی که به آن وصل می شوند فیلتر شود. یک درب داخلی فرانسوی می تواند یک گزینه عالی برای سالن های غذاخوری ، اتاق خواب  و یا هر منطقه ای باشد که می خواهید احساساتی روشن و مطبوع ایجاد کنید.

درب های تاشو

چه درهای دو گوشه و چه درهای آکاردئونی ، این گزینه ها برای صرفه جویی در فضا برابر هستند. طرح های آنها برای اتاق های لباسشویی ، کمد ، تقسیم کننده اتاق و سایر فضاهای تنگ به خوبی کار می کند.

قیمت درب آپارتمان و اتاق خواب

سایر فاکتورهایی که هنگام انتخاب درب جدید باید در نظر بگیرید نوع درب اعم از اصلی  است. این ویژگی ها در هنگام عایق صدا و تکمیل نمای کلی اتاق تفاوت هایی ایجاد می کنند. خواه به دنبال سبک خاصی از درب هستید می توانید انتخاب درب با ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت آن ها مطلع شوید.