وسایل تزئینی چوبی

شرکت حشمت چوب در تولید انواع وسایل تزیینی با طرح های متنوع متناسب با سلیقه مشتریان فعالیت دارد این شرکت با 50 سال سابقه کاری توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب تولید کند.وسایل تزئینی چوبی در دکوراسیون خانه بسیار جذاب می باشد و به خانه حس آرامش را می دهد رنگ چوب باعث حس گرم بودن خانه می شود و امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است . انواع مدل های دیواری و رومیزی وجود دارد که در ایران بسیار رایج شده است. این تزیینات چوبی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد می باشد. چوب یکی از عناصر پنجگانه طبیعت می باشد و فنگ شویی چوب را مایه حیات می داند. اگر در بین وسایل دکوریتان وسایل چوبی نیست پیشنهاد می دهم که از مجسمه های چوبی و یا تندیس های چوبی حس زندگی را به دکوراسیون داخلی بدهید و یا گیاهان را با گلدان های چوبی همراه کنید تا دو عنصر حیات در کنار هم ترکیب شوند و به خانه شما حس آرامش دهد.

مشبک سازی چوب را از اینجا آموزش ببینید.

آشنایی با وسایل تزئینی چوبی

چوب در هر خانه مدرن گرما ، بافت و احساس لطیف طبیعی می افزاید.  استفاده از بهترین هدایای طبیعت به شما کمک می کند تا یک محیط بصری خیره کننده را برای خود و خانواده ایجاد کنید.اما چوب فقط به کف ، دیوار و سقف محدود نمی شود. صفحات خام چوب به عنوان میزهای مرکزی جذابیت چشمگیر صنعتی را به وجود می آورند. دکوراسیون چوبی مانند جعبه های قدیمی  یک نکته جالب در اتاق می شود. دکوراسیون چوب به راحتی پیدا می شود و نگهداری آن آسان است ، بنابراین چرا یک طراحی داخلی ایجاد نمی کنید که شیک و در عین حال جذاب باشد؟ اگر فضای زندگی دلنشین و دلپذیری دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل شما را در خود جای می دهد, بهترین چیز,دکوراسیون چوب است در مورد دکوراسیون چوب این است که  می توانید به راحتی تزیینات را برای قرار دادن در خانه خود ایجاد کنید. طرح ها نیازی به حکاکی پیچیده ندارند. فقط چیزی را ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی در فضای زندگی شما باشد.چوب را می توان چندین روش مختلف در خانه شما استفاده کرد. می توان آن را بر روی دیوار قرار داد تا قفسه ای برای کتاب های شما ایجاد شود ، یا می توان آن را به یک علامت خوش آمدگویی دوست داشتنی که درست در ورودی اصلی روی دیوار قرار داده شده ، قرار دهید.

تاریخچه وسایل تزئینی چوبی

چوب ماده ساختمانی است که از زمان قدیمی بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. چوب برای هزاره های مختلف بخشی از معماری جهانی بوده است. در اروپا ، طراحی کلاسیک رومیزی ، صفحات چوب را درون تابلوها قرار می داد. جایی که دیوارها در تابلوهای مزرعه حک شده با حکاکی های تزئینی تزئین شده حک شده بودند. در آسیا ، فرهنگ شرقی نیز از خلاقیت چوب برای بیان اظهارات استفاده می کرد. پنجره های صفحه نمایش هندسی پیچیده و مجسمه های لاغر پیچیده در غرفه های بزرگ معمول بودند. در آمریکا، چوبها به روشهای مختلفی برای ساخت خانه هایی که طبقه های چوبی در آنها رایج بود ، وجود داشتند. در طی گذشت زمان ، آن را با دوام ، متنوع ، متناسب با زیبایی و به راحتی به اثبات رسانده است.چوب در فضای داخلی مدرن امروزی تفسیری دوباره از مفاهیم موجود است:  چوب به دلیل درخشش خاکستری و بافت طبیعی ، به صورت ارگانیک در خانه هایی که از فولاد و بتن به عنوان اجزاء بسیار استفاده شده تبدیل می شوند ، استفاده می شود. این فضا باعث می شود یک فضای زمینی ، فضاهای معاصر را با حس الهام بخش تقویت کند.

انواع وسایل تزئینی چوبی

استفاده از چوب تقارن بصری متعادل ایجاد می کند به لطف خطوط ثابت آن که کاملاً با بیشتر دکورها کار می کند. این یک انتخاب شایع برای فضاهایی است که از مضامین ناهمگن الهام گرفته اند: ساحل ، روستا، از جمله بسیاری دیگر. آپارتمان ها و اتاق های کوچکتر ازوسایل چوبی در سایه های سبک تر بهره مند می شوند.  بزرگترها می توانند از طرح های غنی تر برای جلوه ای لوکس تر استفاده کنند. هنگام ترکیب چوب ، بهتر است نوع و رنگ آن را در نظر بگیرید . هر چوب نرم و چوب سخت دارای دانه طبیعی است. بلوط ، یکی از انواع چوب های در نظرگرفته شده برای تزئینات است که برای چشم ها آسان است. سرو ، یکی دیگر ازدرختان محبوب است که دارای رنگ قهوه ای مایل به قرمز و دوام بی موقع است. گردو یک رنگ تیره ظریف و دانه های کاملا بزرگ را به وجود می آورد که تضاد خوبی است.ما طیف وسیعی از وسایل تزئینی چوبی را ارائه می دهیم که منحصر به فرد و یک زیبایی خارق العاده هستند. با انعکاس زیبایی و هنر سنتی ، مجموعه ای از تزئینی چوبی را ارائه می دهیم که شامل جعبه های موجود در هر شکل و اندازه می باشد. کالای تزئینی چوبی دستباف یک ماده تزئینی چوبی دست ساز است که منعکس کننده تکنیک حکاکی با کیفیت عالی چوب است پس برای قرار دادن آن در دکوراسبون منزل خود با ما تماس بگیرید.