درب روکش دار

شرکت صنایع چوب حشمت با هدف نوآوری تولید کننده انواع درب شامل درب آپارتمان چوبی به تولید درب روکش دار در طرح ها و رنگ های متنوع به صورت کاملا حرفه فعالیت دارد و از افتخارات این شرکت این است که توانسته در طول 50 سال سابقه کاری خود با داشتن کادری متخصص رضایت مشتریان خود را کسب کند چرا که تضمین کیفیت و رضایت مشتری جز الویت های این شرکت می باشد. روی تیم ما حساب کنید تا توزیع کننده درب های روکش دار چوبی برای شما باشیم. ما انتخاب گسترده ای از روکش های محبوب را در اختیار شما قرار می دهیم که ضمن صرفه جویی در هزینه ، یک زیبایی خاص و با دوام را ارائه می دهد. در مورد انواع روکش های موجود ما بیشتر بدانید برای این منظور می توانید با شرکت ما تماس حاضل فرمائید.

آشنایی با درب روکش دار

بدیهی است که خانه ها در زمان های قدیم هیچ دری نداشته اند.قبلاً گذرگاهی وجود داشت كه منظور از خروج یا ورود به خانه بود. بعداً درها به وجود آمدند ، اما مردم هنوز بی خیال بودند و شب ها می خوابیدند و درهای خانه های خود را باز نگه داشتند. حتی امروز نیز اگر از هر منطقه قبیله ای یا دورافتاده بازدید کنید ، خانه ها به سختی دری دارند. آنها ورودی دارند که یا با یک تکه پارچه پوشیده شده است. مفهوم “درب” هنوز در آنجا وجود ندارد.اما با گذشت زمان ، جایی که همه چیز در جریان روند تکامل بود ، خانه ها نیز از این قاعده مستثنی نبودند. آنها به تدریج و به تدریج پیشرفت کردند و بنابراین ، در عصر مدرن ، مفهوم “خانه” را کاملاً تغییر داده ایم. “امنیت” امروزه به یک نگرانی اساسی تبدیل شده است. به خصوص در مناطق شهری نگرانی اساسی است. از این رو ، این فناوری به دلایل امنیتی قدم گذاشته است. امروز درهایی در دسترس داریم که فقط با رمزهای عبور آنها باز می شوددر شهرهای بزرگ همیشه ترس از سرقت وجود دارد. از این رو به همان اندازه لازم است که درها به اندازه کافی محکم باشند ، به طوری که آنها به راحتی شکسته یا باز نشوند. اما جدا از امنیت ، ایمنی و حریم خصوصی, از آنجا که خانه ها شروع به پذیرش مفهوم درها کردند ، جنبه ای از هنر و دکوراسیون وجود دارد. امروزه این گزینه اکثراً بر اساس آن حاکم است ، زیرا سایر دربها در همه نوع درها حضور دارند و مشترک هستند.درهای داخلی بیش از جدا کردن اتاق , تأمین حریم خصوصی انجام می دهند. به طور کلی درهای داخلی از دربهای بیرونی نازک تر است و در سبک های مختلفی ارائه می شود. آنها دارای روکش های مختلفی هستند.

انواع درب روکش دار

یکی از انواع درب های روکش دار,درب چوبی است.انتخاب ما از درب های چوبی بیرونی ممتاز در گونه های چوبی با دوام و زیبا مانند چوب بلوط ، گردو ، گیلاس و … در دسترس است. ما مفتخریم که درهای محكمی را ارائه دهیم كه مشتریان ما تا سالهای متمادی از آنها لذت ببرند. تمام درهای چوبی ما از هسته جامد و ساخته شده برای سازگاری در رنگ و الگوی دانه است. چوب جامد و مهندسی شده بسیار پایدار بوده و در معرض انقباض کمتر هستند. درها در انواع مختلفی از اشکال مانند تاق قوس و پیکربندی هایی از قبیل تک درب و… ارائه می شوند.

درب های بلوط

چوب بلوط چوب بسیار پایدار و قوی است که در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم است و آن را به یکی از محبوب ترین گونه های امروزی مورد استفاده قرار می دهد. بلوط یک انتخاب عالی برای درب های بیرونی ، درب های داخلی و پنجره ها است.

درب درخت گردو

گردو یکی از زیباترین و گرانترین گونه ها است و برای مبلمان خوب است. این چوب سخت متراکم با دانه های محکم است که ریزگردها را جذب می کند و به خوبی صیقل می دهد. رنگ گردو از نوری تا شکلات قهوه ای متفاوت است.

درب از جنس گیلاس

گیلاس یک چوب سخت با ظاهر قهوه ای صورتی روشن و دانه مستقیم است. رنگ گیلاس قهوه ای سرخ تر و زنگ زده قرمز است. یکی از بهترین چوبها تبدیل شده است.

درهای فایبرگلاس

درهای فایبرگلاس معمولاً برای کاربردهای خارجی استفاده می شود. این درب ها گزینه های طراحی بسیاری دارند و به راحتی می توانید در شکل ها و سبک های مختلفی قالب بندی شوند. این درها بادوام و سخت هستند. آنها معمولاً برای خانه های ارزان قیمت ترجیح داده می شوند. تا آنجا که به نظر می رسد انواع دیگر برتری ندارند. البته از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند

درب های FRP

درهای پلاستیک تقویت شده با فیبر همچنین به عنوان درب های FRP شناخته می شوند. در رنگ ها و انواع مختلفی در بازار موجود است. درهای پلاستیکی تقویت شده با فیبر مزایای متعددی از قبیل مقاومت بالاتر ، نگهداری بسیار پایین ، مقاوم در برابر آب و هوا ، ساخت آسان ، سبک و بدون خوردگی را به شما می دهند.

قیمت درب روکش دار اصفهان

امروزه درب های روکش دار به دلیل ظاهر دلپذیر و ساخت و ساز ساده ، مورد استفاده در خانه و همچنین ساختمانهای عمومی است. به دلیل چهره ساده ، تمیز کردن و تزئین آنها به راحتی صورت می گیرد و بسیار زیبا به نظر می رسند و جذاب هستند و برای طیف گسترده ای از انتخاب ها در دسترس هستند.پس با ما تماس بگیرید تا از قیمت آن ها و  انواع طرح و رنگ موجود مطلع شوید.